טיפול בכתמי שמש וגיל – בטכנולוגיות מתקדמות בלייזר ופלזמה.

 

סובלים מכתמי שמש או גיל שמציקים לכם? יש לנו פתרון עבורכם! הכירו את שיטות הטיפול המתקדמות בלייזר ופלזמה.

 

כתמי גיל ( פיגמנטציה) הנם מנגעי העור הנפוצים ביותר בארצנו החמה, וזאת, בשל היותה מדינה שטופת שמש.  כתמי השמש והגיל מופיעים באזורים חשופים כגון: פנים, מחשוף(דקולטה), גב ידיים ואמות,  מהווים מטרד אסתטי המביא רבים לחפש אחר הטיפול הטוב והיעיל ביותר שיסיר את הכתמים ויביא לתוצאות אופטימליות של מראה עור אחיד, חלק וזוהר.

במרפאות של ד"ר אלדר אורן, מסירים כתמי שמש וגיל באמצעות הטכנולוגיות החדישות, המתקדמות והבטוחות ביותר: טכנולוגית לייזר וטכנולוגית פלסמה. אלו, מאפשרות טיפול מדויק, מהיר ויעיל ללא כאבים וללא תופעות לוואי ומביאות לתוצאות הטובות ביותר של מראה עור אחיד חלק ויפה למראה

 

מהם כתמי שמש?

צבע עורנו נקבע על ידי פיגמנט המלנין. כאשר אנחנו נחשפים לשמש, משגשג המלנין וזאת, על מנת להגן ולשמור על עורנו מפני קרינת השמש. המלנין סופג את קרני השמש ומונע נזק לעורנו. פיזור לא אחיד של מלנין במקומות שונים בגוף, מביא להופעת כתמי שמש (פיגמנטציה) וזאת, בעקבות ריכוזי המלנין הנוצרים בעור. חשיפה לשמש, נטילת גלולות למניעת היריון, וגיל מתקדם, כל אלו עלולים לגרום ליצירת פיגמנטציה. הפיגמנטציה מופיעה על גבי העור בצורת כתמים חומים, לרוב על גבי הפנים המחשוף וגפיים. פיזור לא אחיד של המלנין, מביא למראה עור לא אחיד הנראה מבוגר חולה ועייף. ניתן למנוע מבעוד מועד את הופעתם של כתמי השמש וזאת, על ידי צמצום החשיפה לשמש ושימוש באמצעי הגנה כגון קרם הגנה וחבישת כובע רחב שוליים ובגדים עם שרוולים. כאשר כתמי השמש כבר מופיעים על גבי העור, ניתן להסירם ביעילות ובמהירות ללא כאבים וללא סימן או צלקת, באמצעות טכנולוגית הלייזר וטכנולוגיות הפלסמה.

מהם כתמי גיל:

 

כתמי גיל הנם כתמים המופיעים לרוב החל מהעשור הרביעי לחיים. לרוב, נוצרים כתמים אלו בשל חשיפה מרובה לשמש. כתמי גיל נוטים להופיע באזורים שונים על עור הגוף כגון : גב כף היד, אזור המחשוף, על גבי הפנים ובקרב גברים קרחים, גם על גבי הקרקפת. כתמי הגיל מופיעים בגווני אפור – חום. לעיתים, מספר נגעים מתקבצים לשטח חום כהה על גבי הפנים והזרועות. כתמי גיל הנם שפירים ואינם מסוכנים בריאותית אך הם מהווים מטרד אסתטי. הטיפולים שהוכחו כיעילים, בטוחים ומהירים להסרתם של כתמי גיל  הנם טיפול בכתמי שמש וגיל בטכנולוגית לייזר וכן טיפול בכתמי שמש וגיל באמצעות טכנולוגית הפלסמה. טיפולים אלו מטשטשים ומסירים את כתמי הגיל ביעילות ומביאים לתוצאות אופטימליות של מראה עור חלק ואחיד.

טיפול בכתמי שמש בלייזר:

 

טכנולוגית לייזר חדשנית, מאפשרת הסרה יעילה ובטוחה של כתמי שמש. הטכנולוגיה מאפשרת ביצוע פילינג עדין ומבוקר החודר לאזורים ולשכבות בעור בהם קיימת פיגמנטציה. קרני הלייזר מפרקות את הפיגמנטציה בצורה יעילה ומדויקת. הטיפול מאפשר התאמת קרני הלייזר לגודל כתם השמש, מיקומו ועומקו ובכך מטפל בו ביעילות ללא פגיעה ברקמות העור סביבו וללא פגיעה בשכבות העור התחתונות. משך הטיפול הנו 10-20 דקות (לרוב, די בטיפול אחד לקבלת תוצאות אופטימליות) הטיפול מותיר את העור חלק, אחיד וזוהר.  טיפול בכתמי שמש וגיל בטכנולוגית לייזר מתקדמת, מאושר על ידי כל תקני הבטיחות לרבות FDA, CE ומשרד הבריאות הישראלי.


הסרת כתמי גיל בפלזמה:

 

הסרת כתמי גיל (פיגמנטציה) באמצעות טכנולוגית הפלסמה החדשנית, מתאפשרת הודות יכולתה להיות מדויקת במיוחד. הטיפול מתבצע באופן נקודתי באזור בו ממוקם הנגע. מכשיר הפלסמה בנוי כעט והוא משחרר אנרגיית פלסמה בריחוף מעל העור ואינו נוגע בו ישירות. אנרגית הפלסמה, מביאה לפירוקו של הכתם והוא הופך לגלד הנושר בתוך יום עד שבוע. טיפול בכתמי שמש וגיל באמצעות אנרגית הפלסמה, עדיף במקרים בהם כתמי השמש הם נקודתיים ואינם מפושטים. הטיפול המדויק אינו פוגע ברקמות העור סביב הנגע וכן אינו פוגע ברקמות העור התחתונות. טכנולוגית הפלסמה מתאימה במקרים של הסרת כתמי גיל באזור הפנים העדין שכן היא אינה מותירה כל סימן או צלקת.

הטיפולים להסרת כתמי שמש וגיל:

 

כתמי שמש וגיל הם מנגעי העור הנפוצים ביותר בישראל. הם אינם מסוכנים בריאותית אך הם מהווים מפגע אסתטי של ממש. במרפאות של ד"ר אלדר אורן מטפלים בהצלחה בכתמי שמש וגיל ומביאים לתוצאות הטובות ביותר באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות והיעילות בעולם: טכנולוגית לייזר וטכנולוגית פלזמה. טכנולוגיות מתקדמות אלו, מסירות כתמי גיל וכתמי שמש בצורה המדויקת, המותאמת לגודל הכתם, עומקו ומיקומו ומאפשרים את הסרתו  עד לקבלת מראה עור אחיד, חלק וזוהר.

מעוניינים בהסרת כתמי שמש או כתמי גיל?

שלחו לנו סרטון עם הכתמים ותוכלו לקבל יעוץ ולהגיע מיד לאחר מכן לטיפול 0524590032 

 

 

וואטסאפ טלפון
+