רופא עור מומחה בסביון

העור שלנו הינו האיבר בעל השטח הגדול ביותר מבין איברי הגוף, הוא גם האיבר בעל הנראות המשמעותית ביותר. כמעט כל מה שאנו רואים כאשר אנו מסתכלים על אדם הניצב ממולנו הוא חלקים מהעור שלו. בשל כך ניתן להבין כמה חשוב לשמור על בריאות העור. ישנם לא מעט גורמים העלולים לסכן את העור, וישנן לא מעט התנהגויות נפוצות של אנשים העלולות לגרום נזקים חמורים לעור.

רופא עור מומחה בסביון – מה הוא עושה

העור מורכב משלוש שכבות זו על גבי זו: האפידרמיס, הדרמיס והשכבה התת עורית. האפידרמיס הינה השכבה החיצונית של העור, או במילים אחרות שכבת העור אותה אנו רואים, הדרמיס הינה שכבת העור האמצעית, שכבת עור זו אחראית על חוזק העור ועל גמישותו. שכבת עור זו מורכבת בעצם משתי תתי שכבות הדבוקות זו לזו כאשר אחת מהן אחראית על חוזק העור ואחת אחראית על גמישותו. שכבת העור השלישית הינה תת שכבה עורית המורכבת מתאי שומן היוצרים בידוד. פילינג עמוק מנקה את שכבת העור האמצעית – הדרמיס. תפקידה של שכבת עור זו כאמור הינו לדאוג לגמישות העור ולחוזקו וכאשר שכבה זו מזדקנת, כל גמישות העור נאבדת והעור נראה זקן ונפול. אחד הגורמים המסוכנים ביותר לעור הינו חשיפה מתמדת לשמש. 

במדינה כמו שלנו בה ימי השמש מרובים ומרובים הימים בהם קרינת השמש חזקה, הדבר מקבל משנה תוקף. חשיפה מוגברת לשמש עלולה ליצור על העור אדמומית, יובש, כתמים ועד מלנומה. אנשים רבים אינם נזהרים, חושפים את עצמם לשמש במינונים גבוהים ויוצרים לעצמם נזקים קשים בעור. כמו כן, שומות המופיעות פתאום על העור ללא היחשפות לשמש, או שומות בעלות מראה חריג מצריכות בדיקת מומחה במחלות עור ומין על מנת לשלול אפשרות של גידולי עור ממאירים. גידולים אלו עלולים להיות אלימים ומסוכנים מאוד וחשוב מאוד ליידע מומחה במחלות עור ומין במהירות האפשרית על מנת לשלול סיכונים או לקדם במהירות את הטיפול.

מחפשים רופא עור מומחה בסביון? זקוקים לרופא עור מומחה בתל אביב? מעוניינים להיבדק אצל רופא עור מומחה ברעננה? אצלנו במרפאת דר׳ אלדר תוכלו למצוא רופא עור מומחה בסביון, רופא עור מומחה בתל אביב ורופא עור מומחה ברעננה, והעיקר שתהיו בריאים 

וואטסאפ טלפון
+
דילוג לתוכן