מומחה למחלות עור תל אביב

אולי חלקנו לא יודעים, אך העור הוא האיבר הגדול ביותר בגופנו. משקלו יכול להגיע לשיעור של כ 15% ממשקל גופנו ושטחו יכול לנוע בין אחד וחצי עד שני מ"ר. לעור תפקידים רבים וחשובים וביניהם הגנה על פנים הגוף מזיהומים והתייבשות, הגנה מפני חבלות, בלוטות הזיעה הממוקמות בו מהוות מערכת קירור של הגוף ועוד. שמירה על שלמותו ובריאותו של העור חשובה ומצריכה לעיתים התערבות טיפולית של מומחה לבעיות עור. לתושבי המרכז אשר זקוקים לטיפול בעור מומלץ לחפש מומחה למחלות עור תל אביב או מומחה למחלות עור רעננה.

באילו בעיות מטפל מומחה במחלות עור ומין?

הטיפולים הרבים הקיימים לעור מתחלקים בגדול לשני תחומים- האחד מחלות עור ומין והשני אסתטיקה של העור. בקליניקה של ד"ר אלדר אורן שהינו מומחה במחלות עור ומין ניתן לקבל מגוון טיפולים כאשר הדגש הוא על אסתטיקה רפואית, אנטי אייג’ינג ולייזר. ד"ר אלדר מומחה בטיפולי פנים שונים, מילוי והזרקות, טיפולים בלייזר המיועדים להסרת שומות וקונדילומות, טיפולים בצלקות, נגעי כלי דם, נקודות חן ועוד. 

מומחה מחלות מין מקצועי ואמין

רבים דוחים את הפנייה לטיפול במחלות מין בשל המבוכה ואי הנעימות הכרוכות בכך. הדחייה מוטעית ומיותרת ורק עלולה לסבך את המצב. חשוב לפנות בזמן לעזרת מומחה מחלות מין כדי להעלים את הבעיה וליהנות מבריאות טובה בכל הגוף. הנגעים הנפוצים באזור איברי המין הינם הרפס וקונדילומה (יבלת הבולטת מעל פני העור) וניתן לקבל טיפול מאד יעיל להסרתם. הימנעות מהליכה לרופא תחריף את הבעיה והנגעים יתפשטו לאזורים נוספים בעור. אצל ד"ר אלדר תקבלו אוזן קשבת, יחס עדין ואדיב, רמה מקצועית גבוהה מאד, סביבת טיפול אסתטית, נוחה ונעימה והצלחה מובטחת בטיפול.

סובלים מבעיית עור? ד"ר אלדר לשירותכם

בין שמדובר במחלות עור כגון אקזמה, אסטמה של העור, נשירת שיער, יבלות ויראליות וכו', ובין שמדובר בהעלמת קמטים, הסרת צלקות וכל טיפול אסתטי אחר- תמצאו מענה מקצועי ואמין אצלי בקליניקה. תרגישו שאתם בידיים טובות, אחראיות ומאד מנוסות, והמחירים הוגנים. עצרו את הסבל וצרו עמנו קשר עוד היום, באון ליין דרך האתר או בשיחת טלפון (המספר מופיע בעמוד שלנו). נציג ייענה מיד לפנייתכם, יברר אתכם במה מדובר ותיקבע לכם פגישה איתי. נשמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם באופן הטוב והמקצועי ביותר.

וואטסאפ טלפון
+