העלמת קמטים חומצה היאלורונית

העלמת קמטים מסביב לעיניים

מהו הדבר הראשון עליו אנו מביטים בפניהם של חברינו? העיניים כמובן. עם השנים מופיעים קמטוטים סביב העיניים שחלקם קמטי הבעה וחלקם פשוט נובע מעייפות, מהתבגרות של העור ועוד. "בעיות גיל" נוספות סביב העיניים מגיעות בצורת עפעפיים נפולים ועור נפוח וכהה מתחתן. העלמת קמטים מסביב לעיניים יכולה לשנות פלאים את מראה הפנים ולשדר מחדש רעננות וזוהר. היום קיימות לכך שיטות מתקדמות ואחת מהן היא הזרקת חומצה היאלורונית מתחת לעיניים וסביבן שמשמשת כחומר מילוי ומחליקה את הקמטים. הטיפול נטול כאב כמעט לגמרי, קצר, נותן תוצאות מדהימות ומהירות ומאפשר חזרה מיידית לשגרה.

טיפול קצר לטווח ארוך

בניגוד לבוטוקס שלמעשה לא נחשב לחומר מילוי אלא משתק את השריר ומרפה אותו וכך מתיישר הקמט, השפעתה של החומצה ההיאלורונית ארוכה בהרבה והיא כן נחשבת לחומר מילוי. בעוד שהשפעת הבוטוקס נמשכת בממוצע עד ארבעה חודשים, העלמת קמטים סביב העיניים באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית שנמשכת כחצי שעה, מחזיקה מעמד במשך תשעה חודשים עד שנה. בהתחשב במחירי הטיפולים האסתטיים הדבר יכול להיחשב ליתרון עצום וחסכוני.

תהליך העלמת קמטים סביב העיניים:

קיימים סוגים שונים של חומצה היאלורונית ורק רופא עור מומחה ידע להתאים בדיוק עבורך את חומר המילוי המתאים לעורך בכל אזור, כמובן בשיתוף והתייעצות אתך. הרופא מזריק את חומר המילוי בזהירות ובעדינות אל מתחת לעור אשר ממלא את הקמטים ומיישר אותם. אזור שנראה קודם מקומט ועייף נראה אחרי הטיפול מתוח, חלק ורענן. קיימים חומרי מילוי ארוכי טווח שמעניקים מראה מתוח למשך כמה שנים- שנתיים עד חמש, וכמובן שההחלטה על הטיפול בהם צריכה להתקבל תוך התייעצות עם הרופא המטפל. הזרקת חומרי המילוי לא דורשת הרדמה והיא מתבצעת במקום. ניתן לחזור לשגרה מיד אחריה, למרות שצפויים להופיע כאבים מקומיים ו/או אדמומיות. כל התופעות אמורות להעלם תוך שעות עד כמה ימים.

רופא טוב – הכל טוב!

המפתח להצלחת טיפולים אסתטיים בעור כגון העלמת קמטים מסביב לעיניים או העלמת קמטים תחת העיניים הוא בחירת הרופא הנכון. בקליניקה של ד"ר אורן אלדר, רופא עור בכיר, מקצועי ומנוסה, תוכלי לקבל מגוון טיפולי עור כולל טיפולים אסתטיים, באמצעות מכשור מתקדם ומשוכלל ומיטב החומרים הקיימים בשוק. ד"ר אלדר ישתף אותך בתהליך, יבין ממך מהו בדיוק הצורך שלך ויגשים לך את החלום. ניתן ליצור עמנו קשר דרך האתר.

וואטסאפ טלפון
+