ג ובידרם תופעות לוואי

חומצה היאלורונית ג'ובידרם מחיר

חומצה היאלורונית ג'ובידרם: מחיר, המלצות ויתרונות

טיפולי הזרקת חומצה היאלורונית למטרות אסתטיות הם כבר מזמן שם דבר ותופסים נפח נכבד מהפעילות של מרפאות המציעות טיפולים אסתטיים.
כאשר שיטה טיפולית הופכת לכה נפוצה ומבוקשת, יש לכך שני יתרונות גדולים:

  • חברות ביוטק ויצרנים בכל רחבי העולם מקצים הרבה מאד משאבים לפיתוח טכנולוגיות וחומרים חדישים, שיספקו מענה טיפולי טוב יותר מבחינת רמת האיכות והבטיחות, קלות ונוחות הביצוע מהצד של הרופא המטפל, שיפור חוויית המטופל במשך הטיפול ואחריו, וכמובן, איכות התוצאה הסופית ומשך הזמן שהיא נשמרת.
    התחרות הגדולה בין היצרנים מבטיחה, שהטיפול ילך וישתכלל וימשיך להשתפר כל הזמן.
  • ככל שהתחום מתפתח, כך הוא מביא ללמידה ולהתנסות מעמיקות ורחבות יותר של המטפלים וכתוצאה מכך, להתפתחות טכניקת הביצוע שלהם.

לצד זאת, כמו בכל תחום שהרבה מאד כסף זורם בו, חודרים לתוכו גם גורמים פחות רצויים, כגון יצרנים מפוקפקים שמנסים להוזיל עלויות ייצור ולמקסם רווחים, ומטפלים שאינם מורשים לבצע את הטיפול, או שחסרים את ההתמחות ורמת המקצועיות הדרושות להענקת טיפול בריא ובטוח, שיפיק תוצאות אסתטיות מבלי לגרום לנזק.
ייצור חומר טיפולי איכותי כרוך בהרבה מאד משאבים כספיים שיש להשקיע בפיתוח המוצר ובתנאי הייצור שלו, וכמות החברות המסוגלות לממן את כל זה היא קטנה בהרבה מכמות החברות שמייצרות את החומר בפועל.

לכן, כאשר ניגשים לבחור מרפאה לטיפול בהזרקת חומצה היאלורונית, חשוב ביותר לבדוק היטב את רמת ההכשרה, ההתמחות והניסיון של הרופא המטפל, ולוודא שהוא עובד אך ורק עם החומרים הטובים ביותר.

עם ג'ובידרם קשה לטעות

ג'ובידרם (Juvederm) הוא מותג-על של חומצה היאלורונית ומיוצר במעבדות "אלרגן אסתטיקס" (AllerganAesthetics) בצרפת, המהווה חלק מחברת "אלרגן" האירית, שהשיקה את המותג המפורסם "בוטוקס".
חברת "אלרגן" נרכשה בשנת 2020 על ידי "AbbVie", חברת תרופות אמריקאית גלובלית המפתחת עשרות תרופות וגם פורמולות ייחודיות למטרות אסתטיות, המשווקות בכל רחבי העולם.

יתרונותיה של סדרת מוצרי ג'ובידרם על פני המותגים המתחרים הם משמעותיים:

  • המוצרים נחשבים בטוחים מאד, יעילים, ויש להם רקורד בטיחות מוכח ומבוסס.
    הם מכילים חומצה היאלורונית מיוצבת שמקורה אינו מהחי, אלא, מופקת במעבדה מתרביות חיידקים. לכן,
    אין כמעט למוצרי ג ובידרם תופעות לוואיוהם בעלי סיכון נמוך יותר לגרימת תופעות של רגישות ואלרגיה בהשוואה למוצרים רבים אחרים, המכילים חומצה היאלורונית שמקורה ברקמות מן החי.
    זאת כמובן, בתנאי שהם מוזרקים על ידי רופא מומחה, מקצועי ומיומן.
  • רופאים מומחים ומנתחים פלסטיים רבים טוענים,שמוצרי ג'ובידרם הם מבין חומרי המילוי העמידים ביותר שישכיום, ותוצאותיהם נשמרות לאורך זמן רב יותר.
  • מוצרי ג'ובידרם ידועים גם בזכות המרקם הייחודי שלהם, שהוא חלק יותר ופחות גרגירי מאשר זה של מרבית המוצרים המתחרים. המשמעות היא, תוצאה חלקה וטבעית יותר ופחות סיכון להיווצרות גושים וגבשושיות במקום ההזרקה.יתרון משמעותי זה הופך את הפורמולה של ג ובידרם לשפתיים למועדפת על מטפלים ומטופלים רבים, ולפופולרית במיוחד.

חומצה היאלורונית ג ובידרם מחיר

לכל טיפול הזרקה של ג'ובידרם מחיר שונה והעלות משתנה בהתאם לאזור ההזרקה, לסוג הפורמולה הדרוש להשגת התוצאה המבוקשת ולכמות המזרקים הנחוצים לשם כך. מחירו של מזרק ג'ובידרם אחד נע ברוב המקרים סביב 1,500-2,000 ₪ בממוצע.

דר' אלדר אורן– טיפולי חומצה היאלורונית ברמה הגבוהה ביותר

שמי דר'אלדר אורן, מומחה ברפואת עור ורופא עור בכיר בעל ניסיון עשירוותק מקצועי רב, וחבר באיגוד האמריקאי ובאיגוד האירופאי לאסתטיקה רפואית.

בקליניקה שלי, אני עובד אך ורק עם החומרים הטובים ביותר שקיימים כיום בתחום הרפואה האסתטית (כולל ג'ובידרם) ולוקח בחשבון את כל השיקולים לצורך התאמת הטיפול באופן אישי למטופליי, כך שיקבלו את התוצאה הטובה והבטוחה ביותר.

למידע נוסף ולתיאום פגישת אבחון וייעוץ, צרו קשר:

בטלפון  052-459-0032

באימייל Dreldar9911@gmail.com

בהשארת פרטים כאן

וואטסאפ טלפון
+