רופא עור מומחה

כמעט לכל אחד מאתנו יצא להזדקק לטיפולו של רופא עור מומחה לפחות פעם אחת בחייו. הסיבות לפנייה לרופא עור רבות ומגוונות, חלקן נובעות מסיבות רפואיות וחלקן מסיבות אסתטיות. דרמטולוגים (רופאי עור) בהכשרתם לומדים לטפל גם במחלות מין בעלות ביטוי של נגעים על גבי העור ולכן הם נקראים רופאי עור ומין. היות והעור הוא כרטיס הביקור שלנו בשל היותו המעטפת החיצונית של גופנו ובעיקר הפנים שאינם מכוסים כמו הגוף, הופעת נגעים, שומות, קמטים, כתמים, צלקות, חטטים וכו'- כל אלה מציקים לנו מאד, פוגעים בביטחון ובדימוי העצמי ודורשים טיפול.

טיפולי עור רפואיים ואסתטיים

מחלות עור שונות כגון פסוריאזיס, סבוריאה, אסטמה של העור, אלרגיה, פריחה, חטטים בעקבות אקנה, הרפס, שלבקת חוגרת ועוד ניתנות לטיפול אבל חשוב להגיע אל רופא עור מומחה ולא לשרלטנים. טיפולי עור אסתטיים נדרשים להעלמת קמטים, הבהרת כתמי שמש, פילינג לסוגיו, העלמת צלקות, הסרת שומות ונקודות חן וכו'. שיטות הטיפול גם הן מגוונות וחשוב לבחור לכל אדם את סוג הטיפול שיתאים לסוג העור שלו, לבעיה הספציפית ממנה הוא סובל, ובאיזה טיפולים הוא מסוגל לעמוד רגשית ותקציבית.

איך בוחרים רופא עור?

העור הוא איבר עדין ורגיש וטיפול לא נכון בו עלול להיות מסוכן עם נזקים לצמיתות. לכן חשוב לבחור בקפידה את רופא העור אליו נחליט לגשת עם הבעיה שלנו. תמיד כדאי להיכנס לאתר ולקרוא חוות דעת של מטופלים לשעבר או נוכחיים, אך גם להתרשמות אישית יש חשיבות. כבר בשיחת הטלפון הראשונה תוכלו להתרשם מרמת האדיבות וההקשבה, האמפתיה, המקצועיות והידע, וכמובן הזמינות. בהמשך, בפגישה פנים אל פנים בקליניקה שלו, תתרשמו מהאווירה, מהצוות הרפואי, מהציוד ומהיחס אליכם. אם אתם נינוחים וחשים שאתם מוכנים להפקיד את עצמכם בידי הרופא זה סימן מצוין.

ד"ר אלדר- רופא עור מומחה

שמי ד"ר אורן אלדר ואני רופא עור בכיר בעל ניסיון רב בתחום. יש לי רשת קליניקות במרכז ואני משמש רופא עור מומחה בתל אביב, וגם רופא עור מומחה ברעננה. לא אצל כל רופא עור מומחה תל אביב או רופא עור מומחה רעננה מובטח לכם טיפול מקצועי ואמין. אצלי תקבלו טיפול מקצועי ואיכותי, יחס מעולה ותוצאות מדהימות לטיפולי העור להם הייתם זקוקים. ניתן ליצור איתי קשר דרך האתר באון ליין או באמצעות מספר הטלפון המופיע בעמוד.

וואטסאפ טלפון
+
דילוג לתוכן