הזרקת חומצה היאלורונית באף בתל אביב

הזרקת חומצה היאלורונית באף בתל אביב

הזרקת חומצה היאלורונית באף בתל אביב, ברעננה ובסביון

האף הוא אחד האיברים הנפוצים שאנשים מבקשים לעצב ולשפר את מראהו. דבר מאד לא מפתיע בהתחשב בכך, שיש לו השפעה מרחיקת לכת על מראה הפנים ועל הרושם הכללי.

למרבה השמחה, כיום ניתן לבצע שינוי ופיסול של האף באמצעים פשוטים ונוחים בהרבה מאשר ניתוח, על ידי הזרקת חומצה היאלורונית.

בעוד שבניתוח פלסטי באף מבוצעת מניפולציה על כל הרקמות: עצמות, שרירים ועור, הרי שההתערבות באמצעות הזרקת חומצה היא שטחית וקלה בהרבה ומבוצעת רק על רקמת העור.

לכן, אם ניתוח פלסטי עושים רק אצל רופא מומחה בכירורגיה פלסטית, הרי שעיצוב של האף באמצעות חומצה, מתבקש לעשות אצל רופא עור עם מומחיות מוכחת בתחום הטיפולים האסתטיים.

לכל המחפשים אחר טיפול מקצועי אצל רופא עור בכיר המתמחה ברפואה אסתטית ובטיפולי הזרקת חומצה היאלורונית באף ברעננה, הזרקת חומצה היאלורונית באף בסביון, או בתל אביב – מאמר זה מוקדש לכם.

מדוע עדיף לבחון אפשרות של טיפול בחומצה לפני שפונים לניתוח

  • החומצה ההיאלורונית בה נעשה שימוש בטיפולים אסתטיים היא חומר שמיוצר במעבדה ומחקה את החומצה הטבעית המיוצרת בגופנו. המשמעות היא, שמדובר בטיפול הרבה פחות אגרסיבי לגוף, שמותאם למרקם הביולוגי שלנו. כשטיפול זה מבוצע בידי רופא מומחה ומנוסה, הסיכון לתופעות לוואי ולסיבוכים, נמוך באופן משמעותי לעומת אלה הכרוכים בהליך ניתוחי.
  • זמן הטיפול הוא קצר מאד ולרוב נמשך פחות מ-30 דקות, ואין צורך בהכנות מיוחדות ובשבירת השגרה על ידי צום, אשפוז והפסד של ימי עבודה.
  • גם אנשים שמנועים מלעבור ניתוח עקב מצב רפואי מיוחד או טיפול תרופתי, המעלים את הסיכון שבהרדמה כללית ואת הסיכוי לסיבוכים קשים, יכולים ליהנות מטיפול בחומצה היאלורונית שדורש אלחוש והרדמה מקומיים וקלים בלבד.
  • החזרה לשגרה לאחר הטיפול היא מידית, משך ההחלמה קצר בהרבה מאשר לאחר ניתוח ואי הנוחות היא מינורית. בנוסף, רואים תוצאות סופיות כבר לאחר שבועות ספורים, בעוד שלאחר ניתוח דרוש זמן ממושך בהרבה להתייצבות הרקמות ולהחלמתן.
  • קל ופשוט בהרבה לתקן ולשפר תוצאות של טיפול בחומצה היאלורונית, מאשר תוצאות של ניתוח אף כושל.
  • זול בהרבה לעצב את האף באמצעות הטיפול מאשר באמצעות ניתוח פלסטי והתוצאות אותן ניתן להשיג באמצעותו – מרשימות לא פחות.

טיפול באמצעות חומצה היאלורונית באף אצל רופא עור בכיר

שמי דר' אלדר אורן וכרופא עור בכיר בוגר התמחות ברפואת עור בבית החולים בילינסון ובעל תעודות הכשרה רבות שעברתי אצל טובי המומחים בארץ ובעולם בתחום טיפולי האסתטיקה, אני מעמיד לרשותכם ידע וניסיון מעמיקים, עשירים ומגוונים, המגובים בהמלצות רבות ממטופלים מרוצים.

לאורך השנים הרבות בהן אני עוסק בתחום, פיתחתי מיומנויות טיפול גבוהות ביותר, טכניקות עבודה מתקדמות ואני עושה שימוש אך ורק בחומרים הטובים והאיכותיים ביותר ובציוד ומכשור מתקדמים.

לכל אלה יש משמעות גדולה להשגת תוצאות אידאליות וחשוב מכך – לידיעה שאתם שמים את בריאותכם ואת גופכם בידיים טובות.

התקשרו לתאם פגישה ובואו לשיחה שבה נתאם ציפיות, נסכם את מטרת הטיפול ובהתאם לכך, אוכל לבצע אבחון מדויק, לייעץ ולבנות עבורכם תכנית טיפול אישית.

את הטיפולים תוכלו לעבור בכל אחד משלושת סניפי רשת המרפאות שהקמתי ואשר אותה אני מנהל, בתל אביב, ברעננה ובסביון.

צרו קשר:

בטלפון  052-459-0032         
באימייל Dreldar9911@gmail.com
בהשארת פרטים בעמוד "צור קשר" באתר

וואטסאפ טלפון
+