רופא עור מומחה תל אביב

רופא עור מומחה תל אביב

המלצות על רופא עור מומחה – תל אביב והמרכז

טיפולי עור ובעיקר טיפולים אסתטיים הם שוק פרוץ למדי, שאינו מפוקח די הצורך.

ישנם מכונים רבים המציעים קשת של שירותים וטיפולים המבוצעים בידי מטפלים שאינם רופאים, שחסרים את הידע המקצועי הדרוש לכך ואשר עברו הכשרות קצרות ונקודתיות.

לעיתים, טיפולים אלה מוצעים במחירים מפתים ולמרבה הצער, לא פעם, מסתיימים במקרה הטוב באי שיפור המצב ובמקרה הרע – בנזק רפואי ואסתטי.

לפני הכל, חשוב לדעת, שכל טיפול שאינו מוגדר כטיפול חיצוני בלבד, כלומר, כזה שחודר מעבר לשכבה העליונה של העור, חייב להיות מבוצע על ידי רופא על פי חוק.

כך הדבר גם לגבי טיפול הדורש שימוש בחומרים שאינם מותרים לשימוש או לקנייה ללא מרשם רופא.

כשמחפשים אחר רופאי עור מומלצים בתל אביב, ישנם כמה דברים שכדאי מאד לוודא.

4 הכללים למציאת רופא עור מומלץ בתל אביב

  • תעודות מוכרות
    נשמע ברור מאליו, אבל קודם כל, כדאי לבקש מהרופא שאתם שוקלים להפוך למטופלים שלו, להציג בפניכם תעודות על לימודי רפואה ועל התמחות ברפואת עור. מעבר לכך, אם אתם מעוניינים בטיפול אסתטי כלשהו, כמו למשל טיפול בלייזר, או בחומצה היאלורונית – כדאי לוודא שעבר הכשרות ספציפיות בתחום.
  • ניסיון מקצועי בשטח
    לא משנה כמה הכשרות עבר הרופא – אין תחליף לניסיון. ככל שלמטפל יש יותר שנות ניסיון מאחוריו, כך סביר יותר להניח שהוא כבר נתקל בכל מצב אפשרי ויודע לזהות ולאבחן היטב וכמובן – לבצע את הטיפול עצמו על הצד הטוב ביותר.
  • שימוש במכשור מתקדם ובטיחותי ובחומרים איכותיים
    טיפולי עור כרוכים בדרך כלל בשימוש בחומרים כימיים למיניהם. כאן יש משמעות עצומה לאיכותם, לעמידה שלהם בתקנים ישראליים ובין לאומיים וכמובן, לאישור לשימוש בהם מטעם משרד הבריאות. כך הדבר גם לגבי מכשור (למשל, מכשיר לייזר).
  • שיחת תיאום ציפיות
    יש לצפות מרופא מומחה ומנוסה שישאל שאלות רבות לגבי הרקע הרפואי שלכם ולגבי המטרה אותה אתם מעוניינים להשיג ושיתאים תכנית טיפולית מותאמת עבורכם, רק לאחר שפגש אתכם פנים אל פנים וביצע בדיקה פיסית.
    רופא מקצועי ורציני, לעולם לא ינקוב מראש במחיר הטיפול מבלי שפגש אתכם ובנוסף, תמיד יציג בפניכם גם את הסיכונים הכרוכים בטיפול ולעולם לא יבטיח 100% הצלחה או ריפוי.

דר' אלדר אורן – מומחה למחלות עור – תל אביב, רעננה וסביון

שמי דר' אלדר אורן, רופא עור בכיר עם שנות ניסיון רבות במקצוע, במהלכן נתקלתי במטופלים שונים, עם רקע רפואי כזה או אחר ובכל מצבי ובעיות העור.

התמחיתי ברפואת עור ומין בבית החולים בילינסון והמשכתי ללמוד בהכשרות רבות לאחר מכן, בדגש על טיפולי רפואת עור אסתטית, תוך כדי עבודה והתנסות מעשית בשטח.

לאחר שנים רבות במהלכן עבדתי עם כמה מקופות החולים בישראל, הקמתי רשת מרפאות עור פרטית המתמחה בבעיות עור, בטיפולים אסתטיים ובטיפולי אנטי אייג'ינג.

לרשת 3 סניפים הפרוסים בתל אביב, בסביון וברעננה ובכולם תוכלו לקבל טיפול רפואי מקצועי ביותר ומותאם אישית במגוון תחומים:

  • טיפולים בחומצה היאלורונית
  • טיפול בהזעת יתר
  • טיפולי לייזר
  • סקירת והסרת נגעי עור, נקודות חן ושומות
  • טיפול בחוטי מזותרפיה
  • ניתוחים אסתטיים זעירים
  • פילינג עמוק
  • הסרת קסנטלזמות

בכל אחד מהסניפים תזכו ליחס חם ואישי, לליווי צמוד ולזמינות גבוהה לקבלת מענה על שאלות החל מהאבחון הראשוני ועד לתום הטיפול.

אני מזמין אתכם ליצור קשר:

בטלפון  052-459-0032
באימייל Dreldar9911@gmail.com
בהשארת פרטים בעמוד "צור קשר" באתר

וואטסאפ טלפון
+