הסרת קסנטלזמה

הסרת קסנטלזמה בלייזר רעננה

הסרת קסנטלזמה ברעננה, בתל אביב, ובסביון

קסנטלזמה (xanthelasma) הוא שם שמסובך לבטא, לנגע עורי תמים למדי, שהסרתו מבוצעת בעיקר מטעמים אסתטיים ולא עקב כורח רפואי.

מדובר בגידול שפיר, הנוצר כתוצאה מהצטברות שומן מתחת לעור, אשר מופיע ברוב המקרים על העפעפיים העליונים או התחתונים, כגידול בודד נקודתי, או כמצבור של כמה גידולים.

הגידול מאופיין בצבע צהבהב, גודלו יכול לנוע בין מילימטרים אחדים ועד סנטימטרים ספורים וגבולותיו ברורים ונראים לעין.

קיים סיכוי גבוה יותר, שגידולים אלה יופיעו אצל אנשים הסובלים מרמה גבוהה של שומנים בדם (כולסטרול גבוה). המשמעות היא, שתזונה בריאה עשויה לסייע במניעת הופעתם, או לצמצם את סיכוייהם להופיע, אם כי, לפעמים רואים אותם גם אצל אנשים ללא בעיית שומנים בדם.

יחד עם זאת, לאחר שכבר הופיעו, יש צורך בהתערבות חיצונית על מנת להסירם ודיאטה לא תעזור.

הבשורה המשמחת היא, שאין צורך בניתוח פולשני ומסובך לשם כך, וכיום ניתן לבצע הסרת קסנטלזמה בלייזר. מדובר בטיפול קצר ופשוט, ממוקד ומדויק ביותר, אשר לאחר ריפוי והחלמה מלאה של העור, אינו מותיר אחריו סימנים וצלקות (בניגוד לטיפולים אחרים).

מאחר שמדובר בטיפול הממוקד ברקמת העור, מומלץ מאד לפנות לטיפול כזה אצל רופא עור מומחה ומיומן.

לכל המחפשים "הסרת קסנטלזמה תל אביב", "הסרת קסנטלזמה רעננה" או "הסרת קסנטלזמה סביון" – ניתן לקבל מענה מקצועי מהטובים הקיימים, ברשת המרפאות של דר' אלדר אורן, רופא עור בכיר המתמחה בטיפולים אסתטיים אשר לה 3 סניפים בתל אביב, ברעננה ובסביון.

הסרת קסנטלזמה – מחיר

אין זה אחראי ובטח שלא מקצועי לנקוב במחיר אחיד עבור טיפול להסרת קסנטלזמה, מבלי שהרופא פגש את המטופל, אבחן את הנגעים שעל עורו והחליט על הדרך הטובה ביותר להסירם. החלטה זו נובעת מגורמים שונים כגון גודל הנגעים, מיקומם המדויק, כמותם ואופי הפיזור שלהם וכמובן, מהרקע הרפואי האישי של המטופל.

לפעמים תינתן עדיפות לטיפול בטכניקה אחת על פני אחרת, עקב בעיה רפואית או טיפול תרופתי שהמטופל נוטל.

על אלה יש להוסיף גם את רמת המומחיות והניסיון של הרופא המבצע את הטיפול. שירותיו של רופא מנוסה, מומלץ ומקצועי יעלו יותר, אך גם יבטיחו טיפול איכותי ותוצאות מיטביות.

הסרת קסנטלזמות אצל מומחה ברפואת עור – דר' אלדר אורן

ברשת המרפאות הפרטית שהקמתי ואשר אותה אני מנהל – מרפאות דר' אלדר אורן תוכלו, בראש ובראשונה, לעבור תהליך אבחון מקצועי, על מנת לוודא שהנגע על עורכם הוא אכן קסנטלזמה ולשלול אפשרות שמדובר בנגע מסוג אחר, מסוכן יותר, הדורש טיפול שונה לגמרי.

את רשת המרפאות הקמתי לאחר קריירה מקצועית ממושכת ומגוונת, כרופא עור בכיר מול כמה מקופות החולים בישראל.

התמחיתי ברפואת עור ומין ב"בילינסון"ועם השנים הלכתי והעמקתי בהכשרות ממוקדות בתחום האסתטיקה הרפואית. למדתי את התחום מטובי המומחים בישראל ובחו"ל, הצגתי עבודות בכנסים רפואיים ואני חבר פעיל באיגוד האירופי ובאיגוד האמריקאי לרפואה אסתטית וממשיך כל הזמן להתעדכן במחקרים חדשים ובטכנולוגיות טיפול חדשות בעולם האסתטיקה.

תודות למעבר לרפואה הפרטית, באפשרותילהציע לכל מטופליי סטנדרטים גבוהים ביותר של תשומת לב ושירות, של מכשור רפואי מתקדם, של חומרים איכותיים ביותר בהם נעשה שימוש בקליניקה, ושל חלל מעוצב ונעים וחוויית טיפול שלווה ורגועה.

מלבד הסרת קסנטלזמות, תוכלו למצוא במרפאה מענה טיפולי למגוון בעיות עור נוספות.

אני מזמין אתכם ליצור קשר ולתאם פגישת אבחון ויעוץ, על מנת לוודא שאתם מקבלים את הטיפול הבריא והנכון לכם ביותר ושבסופו תתקבל תוצאה טבעית ואסתטית.

ניתן ליצור קשר:

בטלפון  052-459-0032
באימייל Dreldar9911@gmail.com
בהשארת פרטים בעמוד "צור קשר" באתר

וואטסאפ טלפון
+