פילינג כימי

פעולת הפילינג למעשה עוסקת בקילוף עור פגוע, מוכתם, מקומט או מצולק באמצעות חומר כימי. לא מדובר בהליך כירורגי וטיפולי פילינג שטחיים או בינוניים אפילו לא מתבצעים בהרדמה. פילינג כימי שהוא בעצם טיפול קצר ומהיר נותן תוצאות ארוכות טווח, תלוי בעומק הטיפול. מעבר להשפעה לטווח הארוך של הפילינג, גם התוצאות נפלאות ותחת עור מבוגר ועייף שהתקלף צצה שכבה חדשה, מתוחה חלקה וזוהרת של עור נקי מקמטים, פיגמנטציות ונגעים.

כיצד מתבצע פילינג כימי?

משך זמן הטיפול הממוצע הוא חצי שעה וללא הרדמה, למעט אם מדובר בפילינג עמוק. טיפולי הפילינג מתבצעים בקליניקה של רופא העור, ללא צורך באשפוז. לפני מריחת הפורמולה על האזור (בדרך כלל פנים) מנקים ומחטאים אותו. הרכב הפורמולה תלוי בסוג עורו של המטופל ובאופי הבעיה בעור. לאחר מספר דקות שוטפים את האזור במים ומורחים משחה להרגעה. בפילינג כימי שטחי או בינוני משך התקלפות העור באזור המטופל הוא כשבוע, ובמהלכו, אט אט עם התקלפות העור הישן צצה שכבת עור חדשה בעלת גוון אדמדם. כעבור שבוע נוסף חוזר העור לצבעו הטבעי אך הפעם הוא חלק, מתוח וזוהר. כעבור כשבועיים ניכרת החלמה מלאה.

היכן כדאי לבצע פילינג כימי לפנים?

זכרו- אך ורק אצל רופא עור מקצועי ומנוסה. עור הוא איבר עדין ורגיש וכל טעות או תקלה בטיפול עלולים לגרום הרבה סבל ועגמת נפש. לצערנו, קיומם של מטפלים שאינם מורשים לעסוק בתחום נפוץ מאד בשל הביקוש הגדול לטיפולי פילינג ולטיפולי עור רפואיים אסתטיים באופן כללי. חשוב לברר מיהו הרופא, האם הוא מומחה למחלות עור ומין, היכן למד, באילו טכניקות, חומרים וציוד הוא משתמש וכמובן כיצד הוא מתייחס למטופליו. המלצות ממטופלים נוכחיים או מהעבר חשובות ומאד כדאי להקשיב להן.

לאחר הטיפול:

עור שעבר פילינג כימי רפואי רגיש מאד לקרני השמש ולכן חשוב להשתמש בקרם בעל מקדם הגנה גבוה במשך מספר חודשים מתום הטיפול. אם מדובר בפילינג כימי פנים גם כובע רחב שוליים יכול לעזור בנוסף לקרם ההגנה. באזור הפילינג צפויות להתפתח אדמומיות ונפיחות של העור אך הן תחלופנה כעבור מספר ימים.

פילינג כימי פנים אצל ד"ר אלדר

ד"ר אורן אלדר, רופא עור ומין בכיר, מקצועי ומנוסה ובעל גישה אנושית ונעימה למטופליו. צרו עמנו קשר דרך האתר ופנייתכם תיענה בהקדם.

וואטסאפ טלפון
+