חומצה היאלורונית בשפתיים מחיר

חומצה היאלורונית בשפתיים מחיר

כמה עולה חומצה היאלורונית בשפתיים?

עיצוב ו/או מילוי שפתיים הוא אחד מהטיפולים האסתטיים הנפוצים ביותר כיום. דבר לא מפתיע כלל בהתחשב בהשפעה העצומה שיש לשפתיים על מראה הפנים ועל תפקידן כאיבר חושני ואירוטי.

אמנם, הבקשה הנפוצה ביותר בקרב נשים וגם בקרב גברים המבקשים לשדרג את מראה השפתיים, היא עיבוי ומילוי שלהן, אך חשוב לדעת כי טיפול אסתטי בשפתיים לא משמש רק להגדלתן.

לפעמים, הטיפול מתמקד דווקא בתיקון א-סימטריה, במילוי של חסרים נקודתיים ברקמת השפה (כמו למשל לאחר חבלה או הסרת נגע) ובשיפור הפרופורציה בין השפה העליונה לתחתונה, או בין השפתיים לבין הלסת ושאר חלקי הפנים.

כך או אחרת, לא משנה מה משאלתו של המטופל ומה הפגם אותו הוא מעוניין לתקן – אחד השיקולים המכריעים את ההחלטה אם לבצע את הטיפול הוא כמובן – מחיר. חומצה היאלורונית בשפתיים המוזרקת בידי רופא, היא טיפול שמחירו מושפע ממספר גורמים שיפורטו בהמשך.

לכן, כל חיפוש באינטרנט כגון "חומצה היאלורונית בשפתיים מחיר", "חומצה היאלורונית שפתיים מחירים", וחיפושים דומים אחרים, ללא יעוץ אישי ואבחון מקדים, הוא חיפוש מיותר ואפילו מסוכן, משום שהוא חושף את המטופל להבטחות שווא ולמטפלים לא אמינים.

כדי לדעת באמת כמה עולה לעשות חומצה היאלורונית בשפתיים צריך לפנות לרופא מומחה, שיבדוק, יאבחן, יבין את רצון המטופל ואת המטרה הסופית אליה הוא שואף להגיע ויתאים עבורו הצעת מחיר אישית.

חומצה היאלורונית שפתיים – מחירים, וממה הם מושפעים

כאשר מדובר בטיפול חומצה היאלורונית בשפתיים, מחירים נקבעים כפונקציה של כמה גורמים:

  • סוג ואיכות החומר המוזרק:
    יש הבדל לא קטן במחיר בין חומר איכותי, של יצרן-על בתחום, העומד בכל התקנים הדרושים, לבין חומר שמגיע ממקור פחות מוכר ופחות מפוקח.
  • מצבו ההתחלתי של המטופל ביחס לתוצאה הרצויה:
    יש מקרים בהם דרושה כמות גדולה יותר של חומר או יותר מטיפול אחד ויש מקרים הדורשים התערבות נוספת מלבד הזרקת החומצה, על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר.
  • רמת המומחיות והניסיון של הרופא:
    ההכשרות שעבר הרופא המטפל, שנות הניסיון שלו והתמחותו הספציפית משפיעים על המחיר הסופי. מומחה בעל מוניטין, עם ידע נרחב, יד מיומנת, שמאחוריו מאות או אלפי מטופלים מרוצים, יהיה יקר יותר ממי שנכנס לתחום רק לאחרונה.

טיפולי חומצה היאלורונית בשפתיים בתל אביב – דר' אלדר אורן

שמי דר' אלדר אורן, רופא עור בכיר בעל שנות ניסיון רבות ובוגר התמחות ברפואת עור ומין בבית החולים בילינסון.

לאורך שנותיי במקצוע המשכתי להשתלם ולעבור הכשרות ממוקדות בתחום הרפואה האסתטית, לצד התמקצעות ורכישת מיומנויות מעשיות בעבודה עם כמה מקופות החולים בישראל.

כיום, אני הבעלים והמנהל של רשת מרפאות פרטיות לטיפולי אסתטיקה, טיפולי עור ולייזר.

לרשת שלושה סניפים במרכז: בתל אביב, ברעננה ובסביון, שכל אחד מהם מצויד במכשור מתקדם ובחומרים האיכותיים ביותר בתחום כגון טאוסיאל (Teosyal) וג'ובידרם (Juvederm).

מומחיותי בעולם הרפואה האסתטית מאפשרת לי להציע טיפול שלם ומקיף בתחומים רבים:

  • טיפולי חומצה היאלורונית
  • הסרת נגעי עור, שומות ונקודות חן
  • טיפולים בלייזר
  • ניתוחים אסתטיים זעירים
  • טיפולי מזותרפיה להרמת ולמיצוק העור
  • פילינג רפואי

העקרונות על פיהם אני פועל הם: שירות חם ואישי וליווי צמוד וזמין לכל מטופל ומטופלת, שימוש במיטב החומרים בשוק והקפדה על שמירת מראהו הטבעי של המטופל ועל תוצאה שעולה בקנה אחד עם תווי פניו.

אני מזמין אתכם להגיע לביקור התרשמות באחת מהמרפאות.

פגישה לאבחון ולייעוץ יש לתאם מראש:

בטלפון  052-459-0032
באימייל Dreldar9911@gmail.com
בהשארת פרטים בעמוד "צור קשר" באתר

וואטסאפ טלפון
+