העלמת קמטים חומצה היאלורונית

העלמת קמטים חומצה היאלורונית

המלחמה התמידית לטובת מראה צעיר קיימת כבר שנים רבות אך האמצעים משתנים. אחת השיטות החדשניות בתחום הינה העלמת קמטים חומצה היאלורונית. החומצה ההיאלורונית מוזרקת אל תוך הקמט וממלאה אותו וכך הוא מתיישר, אך לפעולה זו השפעה זמנית ויש לחזור עליה מדי תשעה חודשים עד שנה. תוצאות הטיפול לא זהות אצל כל המטופלים ותלויות במשתנים כגון סוג עורו של המטופל, סוג החומצה ומהירות התפרקותה, מקצועיותו של הרופא ועוד.

העלמת קמטים במצח

השיטה הישנה יותר לטיפולי העלמת קמטים במצח היתה באמצעות הזרקת בוטוקס אשר שיתק למעשה שריר הבעה מסוים והרפה אותו, וכך נעלם הקמט. החומצה ההיאלורונית ממלאה פיזית את אזור הקמט ומחליקה אותו, אך במהלך השבועות שלאחר ההזרקה החומר נספג והעור מתחיל ליצור קולגן טבעי בהשפעתו ותורם כמובן למראה רענן וצעיר. ניתן למלא בעזרת חומצה היאלורונית קמטים בפנים באזור המצח, קצות השפתיים- העלמת קמטי מריונטה, סביב הפה, האף  והצוואר. מדובר בחומר טבעי אשר מצוי כבר בגוף האדם ואינו רעיל כמובן. אם מתעורר הצורך ניתן להזריק גם באזורים נוספים.

היכן מומלץ לקבל טיפול העלמת קמטים?

חשוב מאד להגיע אל רופא מקצועי ומיומן בתחום. כולנו שמענו על מקרים מצערים של תקלות בטיפולים אסתטיים שהטילו מומים בפניהם של אנשים או שלחלופין לא השיגו את התוצאות הרצויות. מלכתחילה מדובר בנושא רגיש ועדין הקשור לתדמיתו של אדם בעיני עצמו ובעיני אחרים וחשוב לפנות לרופא המתמחה בתחום. בקליניקה של ד"ר אורן אלדר, תקבלו יחס אדיב ורגיש, הקשבה לבקשותיכם, הבנה של הצורך שלכם בשינוי, טיפול מקצועי ואיכותי באמצעות ציוד משוכלל וחדיש וחומרים הכי איכותיים הקיימים בשוק.

חומצה היאלורונית לשם העלמת קמטי מריונטה

אצלי ניתן לטפל בכל קמטי ההבעה, הקמטוטים העדינים והקמטים העמוקים יותר שבעור. החומצה ההיאלורונית מחליקה את הקמטים באופן מיידי, אך היא בעלת השפעה מתמשכת בכך שהיא מעודדת את העור ליצור קולגן חדש תוך מספר שבועות מאז הוזרקה אל תוך הקמט. קמטי המריונטה העדינים המופיעים לצידי השפתיים מקבלים אף הם תשומת לב מיוחדת והחומר המוזרק לתוכם מעלים אותם כלא היו. התוצאות נפלאות והמראה המתקבל הוא של עור רענן ומתוח.

להעלמת קמטי מריונטה, העלמת קמטים במצח טבעי,  להזרקת חומצה היאלורונית במצח או בכל חלק אחר בפנים- צרו קשר דרך האתר ואשמח לעמוד לשירותכם.

וואטסאפ טלפון
+
דילוג לתוכן