כמה עולה מזרק חומצה היאלורונית

כמה עולה מזרק חומצה היאלורונית

מחירי טיפולים אסתטיים – כמה עולה מזרק חומצה היאלורונית?

עלות מזרק חומצה היאלורונית נעה על פני טווח מחירים רחב למדי. כדי להבין את שיקולי התמחור ולדעת כמה כסף כדאי להקצות לטיפול כזה, יש כמה דברים שחשוב לדעת:

  • החומצה ההיאלורונית המשמשת לטיפולים אסתטיים היא תכשיר סינתטי, כלומר, כזה המיוצר במעבדה. מטרתו היא לחקות בצורה הטובה ביותר את החומצה ההיאלורונית הטבעית המיוצרת בגופנו, כך שהגוף יקלוט את החומר היטב, ללא תופעות לוואי הנלוות לחשיפה לגוף זר.
  • פיתוח חומרים המיועדים לשימוש רפואי דורש גב כלכלי חזק ומשאבים רבים המופנים למחקר, לניסוי ולייצור. גם לאחר שפותחה נוסחה מוצלחת של החומר, לתנאי הייצור שלה יש חשיבות עצומה –
    מעבדות מתקדמות ומשוכללות, המתמחות בייצור מסוג זה מקפידות על שורה של תקנים ונהלי עבודה מחמירים, משתמשות בטכנולוגיות ובתהליכי אוטומציה המצמצמים למינימום מגע יד אדם ומאפשרים שמירה על ניקיון וסטריליות, עושות שימוש בחומרי גלם משובחים ונקיים ודואגות לתנאי אחסון והפצה אופטימליים בהתאם להרכב החומר.
  • את אותו חומר תמיד יהיה מי שייצר בתנאים נחותים יותר וללא מנגנוני פיקוח ובקרה מסודרים, כך שיוכל לגבות עבורו מחיר נמוך יותר.

מזרק חומצה היאלורונית – מחיר

מחירו של מזרק חומצה היאלורונית יכול להתחיל ב- 1,000 ₪ ואפילו פחות ולהגיע גם לאזור ה- 3,000 ₪.

לאחר שכבר החלטתם להקצות חלק מהתקציב שלכם לטובת טיפול אסתטי, לא זה המקום לבחור בטיפול הזול ביותר. אסטרטגיה חסכונית היא טובה ונכונה כשמדובר ברכישת מוצרי צריכה פשוטים ויום-יומיים בעלי בלאי גבוה, או כשעורכים השוואת מחירים בין חברות סלולר.

עם זאת, כשמדובר במוצר המוזרק לגופכם וכשבריאותכם מוטלת על הכף – כדאי מאד לדאוג, שיהיה זה מוצר איכותי ושהטיפול יבוצע בידיו המיומנות של רופא מומחה ומנוסה.

חשוב לזכור גם, כי מחיר מזרק חומצה היאלורונית הוא רק גורם אחד בתמחור הטיפול וישנם גורמים נוספים כגון:

  • רמת המקצועיות, הניסיון וההכשרה של הרופא שמבצע את הטיפול.
  • סוג החומצה ההיאלורונית המתאים להשגת התוצאה המבוקשת. יש פורמולות רבות של החומצה ורופא טוב יידע בדיוק איזו מהן להתאים לטיפול הנדרש.
  • מספר הטיפולים הנחוצים להשלמת התהליך והאם יש צורך בשילוב טכניקות טיפול נוספות להשגת תוצאה אידיאלית.

רשת המרפאות של דר' אלדר אורן – כל סוגי הטיפולים בחומצה היאלורונית

שמי דר' אלדר אורן, רופא עור בכיר בעל ותק מקצועי ארוך שנים וניסיון מקצועי רב.

כיום, אני מנהל את רשת המרפאות שהקמתי, המתמחה בטיפולי עור ובטיפולים אסתטיים.

את ההתמחות ברפואת עור ומין עשיתי בבית החולים בילינסון ואחריה המשכתי, ואני ממשיך גם כיום, להשתלם ולעבור הכשרות בתחום הרפואה האסתטית בארץ ובחו"ל.

את הידע והניסיון צברתי לאחר שנים רבות של עבודה קלינית כרופא עור מומחה עם כמה מקופות החולים בארץ, פגשתי וטיפלתי באלפי מטופלים שונים ובמגוון מצבים רפואיים.

ישנם כמה עקרונות עליהם איני מתפשר ואשר מהווים בסיס לכל עבודתי:

  • לימוד מתמשך והתעדכנות שוטפת במחקרים, בטכנולוגיות ובכל ידע חדש בתחום.
  • שימוש אך ורק בחומרים הטובים והאיכותיים ביותר הקיימים בשוק.
  • יחס אישי, זמינות וליווי של כל מטופלת ומטופל מתחילת התהליך ועד סופו.

במרפאתי תמצאו קשת של טיפולים אסתטיים רפואיים: טיפולי חומצה היאלורונית, פילינג רפואי, הסרת נגעי עור, טיפול בלייזר, מזותרפיה, ועוד מגוון טיפולים נוספים.

אני מזמין אתכם להגיע לביקור באחד מהסניפים, ברעננה, בתל אביב, או בסביון.

לתיאום מראש של פגישת אבחון ולקבלת ייעוץ, ניתן ליצור קשר:

בטלפון  052-459-0032
באימייל Dreldar9911@gmail.com
בהשארת פרטים בעמוד "צור קשר" באתר

וואטסאפ טלפון
+