הזרקת חומצה היאלורונית באף

הזרקת חומצה היאלורונית באף

הזרקת חומצה היאלורונית באף – איך זה עובד?

האף שלנו, איבר הממוקם במרכז הפנים מושך מיד את תשומת הלב ושינוי במראהו מחולל שינוי עצום במראה הפנים.

עד לפני שנים לא רבות, שינוי בצורת האף היה ניתן להשיג רק באמצעות ניתוח. כיום, עם ההתפתחות המהירה של חומרים וטכנולוגיות בעולם האסתטיקה הרפואית, ניתן להשיג תוצאות נפלאות ללא ניתוח, באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית באף ולא רק זאת, אלא שניתן לתקן ולשפר – לעיתים באופן משמעותי ביותר – תוצאות של ניתוח אף כושל.

אז איך עובדת הזרקת חומצה לאף? מה יתרונותיה לעומת ניתוח? לאילו מטרות היא מיועדת ומה ניתן להשיג באמצעותה?

יתרונות הטיפול בחומצה היאלורונית לעומת ניתוח

  • בהיותה של החומצה חומר המיוצר באופן מלאכותי אשר מחקה את החומר הטבעי שגופנו מייצר, היא משתלבת במרקם הביולוגי שלנו. כל עוד הטיפול מבוצע בידי רופא מומחה ומקצועי, הסיכון לסיבוכים ולתופעות לוואי, נמוך משמעותית בהשוואה לסיכונים הכרוכים בהליך של ניתוח.
  • זמן הטיפול הוא קצרצר ונע סביב 15-30 דקות והטיפול אינו כרוך בהיערכות ובהכנות מיוחדות כגון צום, אשפוז והפסד של ימי עבודה.
  • פיסול של האף באמצעות חומצה היאלורונית מתאים לאנשים שאינם יכולים לעשות זאת באמצעות ניתוח עקב מצב רפואי המונע מהם לעבור הרדמה כללית, או רקע רפואי ונטילת טיפול תרופתי המעלים משמעותית את הסיכונים הכרוכים בניתוח.
  • פשטות הטיפול והעובדה שהוא כרוך בהתערבות חיצונית קטנה מאד בהשוואה לניתוח, מאפשרות חזרה לשגרה מיד לאחר הטיפול וקבלת תוצאות סופיות תוך שבועות בודדים ללא זמן החלמה ממושך, או כאבים והגבלות בתפקוד.
  • קל יותר לתקן נזק שנגרם עקב הטיפול מאשר נזק שנגרם עקב ניתוח ומאחר שמדובר על טיפול שתוצאותיו אינן קבועות ויש לתחזק אותן מדי פעם, תמיד אפשר לשפר את התוצאה. כלומר, גם אם המטופל ביקש להשיג תוצאה מסוימת ולאחר שהסתגל למראה החדש הוא מעוניין לשנות מעט את הפרופורציות, ניתן לבצע כוונון ודיוק של המראה בקלות.
  • מחיר ניתוח פלסטי באף גבוה בהרבה מהמחיר של טיפול בהזרקת חומצה.

למעשה, החיסרון היחידי של הטיפול בהשוואה לניתוח, הוא זמניות התוצאה שלו. מאחר שהחומצה ההיאלורונית מתפרקת ונספגת עם הזמן, יש לחזור על הטיפול (בערך פעם בשנה בממוצע) כדי לשמר את המראה באופן מיטבי.
אך כאמור, חיסרון זה הוא גם יתרון.

מה ניתן לבצע באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית באף?

  • שינוי בפרופורציות של האף ביחס לשאר תווי הפנים והשגת איזון והתאמה שלו לפנים מבחינת גודל וצורה.
  • תיקון פגמים נקודתיים או חסרים ברקמה, הדורשים מילוי והחלקה. למשל, לאחר הסרת נגע מהאף, או לאחר חבלה שפגמה בצורתו.
  • עיצוב ופיסול של האף, שינוי קווי המתאר שלו, הרמה של אף נפול והארכה של קצה האף.
  • שיפור ועידון תוצאות לא רצויות של ניתוח או טיפול לא מוצלח.

הזרקת חומצה היאלורונית באף עושים רק אצל מומחה!

גם כאשר מדובר על טיפול פשוט, יש חשיבות עצומה למיומנות של היד האוחזת במזרק, לידע, לניסיון ולרמת המומחיות של המבצע.

כדי להימנע מתוצאות כושלות ומשימוש בחומרים שמוצאם מפוקפק, חשוב לפנות לרופא מומחה, בעל ידע וניסיון ברפואה אסתטית באופן כללי ובטיפול באף באופן ספציפי.

שמי דר' אלדר אורן וכרופא עור בכיר בוגר התמחות ברפואת עור בבית החולים בילינסון ובעל הכשרות רבות אצל טובי המומחים בארץ ובעולם בתחום הרפואה האסתטית, אני מביא עמי ידע וניסיון עשירים, מעמיקים ומגוונים.

כל אלה משמעותיים ביותר, על מנת שתוכלו לדעת שגופכם ובריאותכם נמצאים בידיים טובות ושהטיפול בכם יבוצע ביד מנוסה ומיומנת ומתוך שיקולים ובחירות המבוססים על ניסיון מקצועי, ידע נרחב, והיכרות קודמת עם מצבים ומטופלים שונים רבים מספור.

אם החלטתם לפנות לטיפול בחומצה היאלורונית, אני מזמין אתכם לתאם פגישת יעוץ ואבחון ראשונית, או להגיע לביקור באחד מסניפי רשת המרפאות שהקמתי ואשר אותה אני מנהל, בתל אביב, ברעננה ובסביון.

ניתן ליצור קשר:

בטלפון  052-459-0032
באימייל Dreldar9911@gmail.com
בהשארת פרטים בעמוד "צור קשר" באתר

וואטסאפ טלפון
+