העלימת קמטי מריונטה

העלימת קמטי מריונטה

מהם קמטי מריונטה וכיצד מטפלים בהם ללא ניתוח?

קמטי מריונטה הם אותם קמטים אנכיים המשתפלים מזוויות הפה ויורדים אל הסנטר. הם מוכרים גם כ"קמטי דאגה" משום שהם משווים לפנים ארשת עצובה וזעופה.

הקמטים הללו הם חלק מסימני הגיל והם נוטים להעמיק עם ההזדקנות. לפעמים ניתן להתחיל לראות אותם כבר סביב העשור השלישי לחיים, אז, לרוב הם עדיין שטוחים ודקים.

ככל שהעור מתבגר ייצור הקולגן והאלסטין שבו הולך ופוחת והעור מאבד מגמישותו ומנפחו.תהליך זה גורם להתרוקנות של העור מהריפוד שמתחתיו, השומר עליו מוצק ומורם כשאנו צעירים.

התוצאה היא, שהלחיים צונחות כלפי מטה ויוצרות את קמטי המריונטה. את צניחת העור ניתן לראות גם באזורים נוספים בפנים כמו העפעפיים, או קו הסנטר והלסת.

העלמת קמטי מריונטה באמצעות טיפולי אסתטיקה רפואית

יש להבדיל בין החלקת קמטי מריונטה וטשטוש שלהם, לבין העלמה מוחלטת שלהם. ככל שמקדימים לטפל בקמטים, לפני שהם נהיים עמוקים ורחבים, כך הסיכוי להעלים אותם לגמרי הוא גדול יותר.

טיפול כזה ניתן לבצע באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית, שהיא חיקוי מלאכותי של החומר הטבעי המיוצר בגוף ומשמשת כחומר מילוי. אחת מסגולותיה היא כושר ספיחת המים שלה, כך שהיא גם מחזירה לעור לחות וגמישות.

במקרה של קמטים עמוקים יותר, ניתן להזריק את החומצה באופן נרחב יותר באזור הלחיים ועל ידי כך להרים ולמצק אותן. להרמת הלחיים יש אפקט משיכה ומתיחה של קמטי המריונטה, כך שניתן לצמצם אותם באופן משמעותי ולעדן את המראה הנפול של זוויות הפה.

ישנם מקרים בהם הזרקת חומצה היאלורונית אינה מספיקה וצריך לשלב טכניקות טיפול נוספות.

אחת מהטכניקות הללו היא הטיפול באמצעות חוטי מזותרפיה. אלו הם חוטים המוחדרים אל מתחת לעור מחזיקים אותו ומרימים אותו. החוטים מתמוססים מעצמם לאחר תקופה ואינם נשארים בגוף.

להבדיל מניתוח מתיחת פנים, שהוא פעולה פולשנית ואגרסיבית הרבה יותר, הטיפולים האסתטיים הם עדינים וחודרניים הרבה פחות, תוצאותיהם נשמרות חודשים רבים ומדי פעם יש לחדש ולתחזק אותם בהתאם לצורך.

טיפולים אסתטיים מתקדמים ברשת המרפאות של דר' אלדר אורן

שמי דר' אלדר אורן, רופא עור בכיר עם שנות ניסיון רבות במקצוע, לאורכן עבדתי עם מטופלים של קופות החולים בארץ והתנסיתי בטיפול בבעיות עור קלות כמורכבות ובמטופלים בכל גיל ועם כל רקע רפואי.

את ההתמחות ברפואת עור ומין עשיתי בבית החולים בילינסון ועליה הוספתי הכשרות מקצועיות רבות בדגש על טיפולי רפואת עור אסתטית. למדתי אצל טובי המומחים בישראל ובעולם, הצגתי בכנסים מקצועיים וגם כיום אני ממשיך להיות חבר פעיל באיגוד האמריקאי ובאיגוד האירופי לאסתטיקה רפואית.

את מומחיותי אני מעמיד לרשותכם כיום ברשת מרפאות פרטית שהקמתי ושאותה אני מנהל.

לרשת שלושה סניפים בתל אביב ברעננה ובסביון ובכולם תמצאו היצע רחב של טיפולים אסתטיים:

  • טיפולים בחומצה היאלורונית
  • טיפול בחוטי מזותרפיה
  • טיפולי לייזר מתקדמים למגוון מטרות טיפוליות
  • פילינג עמוק רפואי
  • טיפול בהזעת יתר
  • סקירת והסרת נגעי עור, נקודות חן ושומות
  • טיפולי אנטי אייג'ינג מסוגים שונים
  • ניתוחים אסתטיים זעירים
  • הסרת קסנטלזמות

כל שלושת סניפי הרשת מאוישים בצוות עובדים מקצועי ומיומן ובכל אחד מהם ניתן להתאים עבורכם תכנית טיפול אישית המבוססת על אבחון מדויק. 

צרו קשר לתיאום פגישת יעוץ ואבחון:

בטלפון  052-459-0032
באימייל Dreldar9911@gmail.com
בהשארת פרטים בעמוד "צור קשר" באתר.

וואטסאפ טלפון
+