חומצה היאלורונית רבנס

חומצה היאלורונית רבנס

חומצה היאלורונית רבנס – Revanesse

טיפולי הרפואה האסתטית שאינם דורשים ניתוח התפתחו בשנים האחרונות ומבוססים על עבודת מחקר ופיתוח נרחבת בכל רחבי העולם. זמינותם הולכת ועולה וקיים היצע רחב מאד של טיפולים המאפשרים קבלת תוצאות נפלאות, הנשמרות לפרק זמן ממושך של חודשים עד שנים.

טיפולים אלה זמינים ונגישים עבור אנשים שאינם מעוניינים לעבור ניתוח אסתטי, או שאינם יכולים לעשות זאת מטעמים רפואיים.

אחד הטיפולים הללו, הוא הזרקה של חומצה היאלורונית. טיפול זה, הוא אחד מהטיפולים ברי הסיכון הנמוך ביותר מבחינת תופעות לוואי וסיבוכים והוא משמש למגוון מטרות:

  • החלקת ומילוי קמטוטים וקמטים
  • איזון פרופורציות ותיקון פגמי א-סימטריה קלים
  • הדגשת קו הסנטר והלסת
  • עיצוב האף
  • הרמת ומיצוק הלחיים
  • מילוי ועיבוי השפתיים
  • מילוי שקעים מתחת לעיניים

פריחתו של התחום הביאה לתחרות בריאה בין יצרני החומצה ההיאלורונית, כך שישנם כיום כמה יצרנים מוכרים וגדולים, המציעים סדרה של מוצרים, שכל אחד מהם מותאם לאחת מן המטרות הללו ומביא ייחודיות משלו.

אחד מהמותגים האיכותיים והידועים הוא רבנס– מותג המגיע אלינו מקנדה.

 

סדרת המוצרים של רבנס, חומצה היאלורונית

רבנס הוא שם של סדרת מוצרים, אשר בנוסף למרכיב החומצה ההיאלורונית, מכילים חומרים נוספים התורמים לשימור ארוך טווח של התוצאה הטיפולית על ידי פירוק איטי של החומצה בתוך רקמת העור, כך שהספיגה שלה הדרגתית ואינה יוצרת שינוי דרסטי ופתאומי במראה.

מולקולת החומצה ידועה בכושר ספיחת המים המופלא שלה ולכן מחזירה לעור לחות וגמישות וממצקת אותו.

כל אחד ממוצרי הסדרה מכיל הרכב שונה של החומצה עצמה ושל החומרים הנלווים, כך שמתקבל חומר בדרגות סמיכות שונות ועם תכונות שונות, המתאים לאזורים שונים בפנים ולהשגת מטרות שונות כגון מילוי, עיצוב, הדגשה, או עיבוי.

חשוב מאד לבצע את הטיפול אצל רופא מומחה, היודע לאבחן היטב את מצב העור והפנים, לקחת בחשבון תנאים בריאותיים ורקע רפואי מיוחד ולבחור במוצר המתאים, או בשילוב של כמה מוצרים, על מנת להשיג את התוצאה הטובה והבריאה ביותר.

 

טיפול בחומצה היאלורונית ברשת המרפאות של דר' אלדר אורן

שמי דר' אלדר אורן, רופא עור מומחה בכיר,ותיק ומנוסה. הקמתי רשת מרפאות פרטית לטיפולי עור אסתטיים, אותה אני מנהל כיום, לאחר שנות עבודה רבות כרופא בקופות חולים בארץ.

אני מביא עמי ניסיון עשיר ורחב בטיפול בכל סוגי בעיות העור ובמטופלים עם רקע בריאותי ורפואי מגוון, בד בבד עם ידע עדכני שרכשתי במסגרת הכשרות מקצועיות רבות בתחום הרפואה האסתטית, בארץ ובחו"ל.

שלושת סניפי הרשת פרוסים ברעננה, בסביון ובתל אביב וכולם מאוישים בצוות מקצועי ומוכשר, מצוידים במיטב המכשור הרפואי ובחומרים האיכותיים ביותר הקיימים כיום בשוק, העומדים בחזית תעשיית הביוטק של עולם הרפואה האסתטית.

תזכו לקבל אצלנו ליווי צמוד ותכנית טיפול אישית המותאמת בדיוק למטרה אותה ברצונכם להשיג, לאחר פגישת ייעוץ וביצוע אבחון מקצועי ודקדקני.

כל מטופל שלנו נהנה מיחס חם ואישי ומזמינות גבוהה של כל הצוות המנהלי והרפואי.

תמצאו אצלנו מבחר אפשרויות של טיפולי עור ואנטי אייג'ינג המבוצעים במגוון טכנולוגיות מתקדמות.

כיום, ניתן להשיג תוצאות מדהימות בתחום האסתטיקה באמצעות טיפולי עור חדשניים, ללא צורך בפעולה אגרסיבית כניתוח. זוהי בדיוק המומחיות שלנו ונשמח לעמוד לרשותכם.

לתיאום פגישה באחד מסניפינו, צרו קשר:

בטלפון  052-459-0032
באימייל Dreldar9911@gmail.com
בהשארת פרטים בעמוד "צור קשר" באתר.

וואטסאפ טלפון
+