הזרקת חומצה היאלרונית

הזרקת חומצה היאלרונית

הזרקת חומצה היאלורונית – המלצות ושיקולים חשובים

הזרקת חומצה היאלרונית היא טכניקה מאד מוכרת ונפוצה בעולם טיפולי האסתטיקה הרפואיים בשנים האחרונות.

אנשים לא תמיד יודעים, שהחומר המופלא הזה הוא למעשה חומר טבעי שגופנו מייצר ואשר יש לו תפקידים רבים וחשובים מעבר למראה העור.

אחד התפקידים הללו הוא למשל, בשמירה על תנועת המפרקים בגוף: החומצה ההיאלורונית, בהיותה חומר סמיך שאוצר נוזלים, היא אחד מחומרי המילוי במפרקים, בהם היא אחראית לריפוד ולסיכוך, המונעים חיכוך בין עצמות המפרק.

מאחר שייצור החומצה המתרחש באופן טבעי בגוף הולך ופוחת עם הגיל ועם השחיקה ביעילותם של מנגנוני הייצור, החוסר שלה עלול להתבטא בדרכים שונות.

חסרונה במפרקים מתבטא בשחיקה גבוהה יותר שלהם וברגישות גוברת שלהם לפגיעות ואילו, חסרונה בעור מתבטא בעור הנוטה יותר להתקמט, להתרוקן מהמילוי שלו ולצנוח.

חשוב להבין, שטיפול הזרקה של חומצה היאלורונית הוא מאד שונה כאשר מדובר בהזרקת חומצה לתוך מפרק מאשר כשמדובר בהחדרת זריקה חומצה היאלורונית לעור.

כך גם חומצה היאלורונית מומלצת לעור – שונה מאד בנוסחה שלה ובהרכב שלה, מזו שמומלצת למטרה טיפולית אחרת.

הזרקה חומצה היאלורונית – למה חשוב לשים לב בבחירת מטפל?

זריקות חומצה היאלורונית הן טיפול רפואי לכל דבר, גם כשהמטרה אסתטית בלבד והן מוגדרות כפעולה זעיר-פולשנית.

לכן, בראש ובראשונה יש לוותר על הרעיון לבצע הזרקות חומצה היאלורונית אצל כל מיני אנשי מקצוע שאינם בעלי תעודה מוכרת ואמינה של דוקטור לרפואה, שכן, אלה פועלים בניגוד לחוק בישראל, המתיר הזרקת חומצה היאלורונית – רק לרופא.
מעבר לכך, חשוב ביותר לברר עם הרופא המטפל כמה דברים:

  • הכשרה, ידע וניסיון:
    יש לבקש מהרופא לראות תעודת מומחה ולוודא עמו שהוא בעל ניסיון ורקע ספציפיים בהזרקות חומצה היאלורונית למטרות אסתטיות.

  • חומר איכותי:
    הסוג והתוצרת של החומצות בהן הרופא משתמש הם קריטיים להבטחת תוצאה טובה. איכות החומר משתנה מאד בין יצרנים שונים, ויש יצרנים בודדים המוכרים והעומדים בכל תקני האיכות והבטיחות הנדרשים ברמה בין לאומית והמאושרים על ידי משרד הבריאות.

  • הזרקות חומצה היאלורונית – המלצות:
    לא להסס לבקש מהרופא המלצות ממטופלים שלו שעברו טיפול דומה. כמו כן, לשאול שאלות ולהבין את שלבי התהליך, הסיכונים שבו, כמה זמן אפשר לצפות שהתוצאה תישמר וכל כמה זמן יש לחדש את הטיפול.

טיפולים אסתטיים מתקדמים אצל דר' אלדר אורן – רופא עור בכיר

אני דר' אלדר אורן, מנהל רשת מרפאות עם שלושה סניפים ברעננה, בסביון ובתל אביב.

אני רופא עור בכיר בעל הכשרה נרחבת וניסיון עשיר ורב שנים בכל סוגי טיפולי העור הרפואיים והאסתטיים.

כמומחה ברפואת עור ומין שעבר את הכשרתו בבית החולים בילינסון ושמאחוריו הכשרות רבות בתחום טיפולי האסתטיקה, באפשרותי לתת מענה מקצועי ביותר, שלם וכוללני למגוון בעיות ופגמי עור.

מלבד טיפולים בחומצה היאלורונית, אני מתמחה גם בניתוחים אסתטיים זעירים, בטיפולי פילינג רפואי, ובטיפול מזותרפיה למיצוק העור.

במסגרת עבודתי אני משתתף ומציג בכנסים מקצועיים בתחום בישראל ובחו"ל ומאחוריי שיתופי פעולה עם מומחים אחרים.

כדי להבטיח שהטיפול שאתם משלמים עבורו יהיה הנכון והמדויק ביותר עבורכם ושהתוצאה תהיה מיטבית, אני מזמין אתכם לפנות אליי לתיאום פגישת אבחון ויעוץ.

ניתן ליצור קשר:

בטלפון  052-459-0032
באימייל Dreldar9911@gmail.com
בהשארת פרטים בעמוד "צור קשר" באתר

וואטסאפ טלפון
+